PŘIHLÁSIT

Stavební firma Archeus CB s.r.o. - rodinné domy na klíč, hrubé stavby, stavební práce, projekty

Vložení dotazu

Nenašli jste zde všechny potřebné informace? Máte specifické přání či dotaz? Máte nějakou připomínku nebo nám chcete něco vzkázat? Napište nám! Pokud vyplníte i svou e-mailovou adresu, bude Vám odpověď zaslána také na e-mail. E-mail a telefon nejsou povinné, v případě jejich vyplnění nebudou zveřejněny ani zneužity pro zasílání spamu.

Jméno:
E-mail:
Your web:
Telefon:
Dotaz:


Dotaz od: Hanzlkov

Vloženo: 12. 8. 2012 v 9:51

Dobr den.Zajmalo by ns okolik by se zm?nila cena domu na kl? Virgo G kdyby byl se sedlovou st?echou sklon 25a kolik by i stla uzav?en hrub stavba.A jestli je monost se podvat do ji postavenho typu domu v okol ?.B. D?kuji za odpov?? Hanzlkov

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 14. 8. 2012 v 9:07

Dobr den, cena projektu ani uzav?en hrub stavby by se nezm?nila, plat tedy cenkov. Mte-li vn zjem, nvt?vu hotovho domu bych se Vm pokusil zajistit.

Dotaz od: Vclav Sochack

Vloženo: 10. 8. 2012 v 4:31

Dobr den, plnuji rekonstrukci bytovho jdra v panelovm dom? (vybourn umakartovho jdra a vstavba novho). Pokud by z va strany byl zjem o tuto realizaci, prosm kontaktujte m? na tel 777 892 115 nebo mailem. D?kuji

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 14. 8. 2012 v 9:01

Vy?eeno telefonicky.

Dotaz od: Novkov

Vloženo: 9. 8. 2012 v 21:12

Dobr ve?er, cht?la bych se zeptat zda-li tak provdte rekonstrukce starch dom?. P?edstavuji o?it?n st?n na cihli a zateplit - budou-li cihli patn pak je vym?nit, dle ud?lat nov stropy (p?vodn jsou rkosov)zatm bych cht?la st?echu zachovat. Zajmala by m? p?iblin cena takovto zakazky na ploe 110m2.
D?kuji

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 14. 8. 2012 v 8:54

Dobr den, rekonstrukce samoz?ejm? provdme, nicmn? cena rekonstrukce vdy do zna?n mry zvis na vchozm stavu nemovitosti a cenovou kalkulaci proto lze zhotovit a na zklad? prohldky nemovitosti. Kontaktujte m? prosm e-mailem nebo telefonicky a dohodneme si sch?zku na mst? samm.

Dotaz od: Z. Kulek

Vloženo: 20. 6. 2012 v 14:23

Dobr den, znovu po nvt?v? Vaich www jsem nael opakovan? i po dvou letech stejn projekty RD na www.#########.cz Vidm e konkurence stle krade a stav na Vaich projektech RD.
Z. Kulek

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 27. 6. 2012 v 9:55

Ven pane Kulku,
d?kujeme za upozorn?n. Po prvnm upozorn?n p?ed cca. dv?ma lety jsme se onu spole?nost nabzejc domy podle naich nvrh? bez naeho v?dom pokusili kontaktovat, poadovali jsme vysv?tlen a staen obsahu, jeho jsme autory, z jejich webovch strnek, nedo?kali jsme se vak dn reakce. Bohuel v takovm p?pad? nen jin monost obrany ne soudn cestou. Vzhledem k rychlosti soud? v ?R a obtn p?edvdatelnosti rozsudk? v oblasti elektronickch mdi tuto cestu prozatm pouze zvaujeme.

Dotaz od: Ji? Pracha?

Vloženo: 28. 5. 2012 v 19:53

Dobr den mm v plnu stav?t rodinn d?m v siln u ?B, po jednotlivch ?stech.

Mte zjem nacenit zkladovou destku pro regulern vb?rov ?zen ?
D?kuji Ji? Pracha?

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 8. 6. 2012 v 11:15

Dobr den,
ano, mme zjem, polete mi prosm podklady elektronicky na e-mail nebo m? kontaktujte na mobil a dohodneme se na p?edn podklad? v paprov podob?.

Dotaz od: Alena Zikova

Vloženo: 15. 5. 2012 v 20:11

Dobry den, planujeme vystavbu rodinneho domku v Ceskych Budejovicich (patrovy, 5+kk, mozna garaz, na klic) a radi bychom se zeptali, zda by byla mozna nezavazna schuzka, kde bychom lepe vysvetlili nase predstavy. Predem dekuji za odpoved, Alena Zikova

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 21. 5. 2012 v 8:45

(vy?eeno telefonicky)

Dotaz od: Jana B?ezinov

Vloženo: 5. 5. 2012 v 14:48

Dobr den,
cht?la bych se touto cestou informovat, zda-li mte zkuenosti se stavbou domu v Rakousku. Jak je legislativa pro zskn staveb. povolen a p?padn dal informace , kter je dobr v?d?t, ne se pro stavbu rodinnho domu rozhodneme. D?kuji vm za jak-koliv informace. B?ezinov

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 6. 5. 2012 v 7:14

Ven pan B?ezinov,
v Rakousku jsme prozatm nestav?li a vechna specifika tamn legislativy neznme, stavbu v zahrani? v rmci EU vak v zsad? nen problm provst. Vzhledem ke znalosti mstnch pom?r? je vak velmi vhodn, aby projekt stavby vypracoval mstn projektant, zejmna kv?li projednn zm?ru s tamnmi orgny sttn sprvy, sprvci inenrskch st apod.

Dotaz od: Roman ?ern

Vloženo: 12. 4. 2012 v 11:30

Dobr den, plnujeme zahradn domek z ytongu v zahr. kolonii Koroseky u ?B. Rozm?ry 6x4m. Do domku bude p?ivedena elekt?ina. Voda ne a wc bude such. Chceme v podkrov jednu mstnost, kdy sklon st?echy bude 35-45(dle poadavk? st.?adu). Opravdu jen oby?ejn domek s jednm vchodem, 4x okno dole, 2x oknko naho?e. St?echa bez oken z co nejlevn?jho materilu. Absolutn? nemme p?edstavu, jak cena by byla. Pokud by bylo mon napsat i cenu hrub stavby, budu rd. Pokud by byla cenov nabdka pro ns p?ijateln, p?iel bych se pak domluvit osobn?.
D?kuji. ?ern R.

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 6. 5. 2012 v 7:09

Dobr den,
omlouvm se za opod?nou odpov??, byl jsem nemocen (a stle jsem). P?edb?n cena dle Vaich poadavk? je cca. 396 000,- K?. Hrub stavba vychz cca. na 237 600,- K?.

Dotaz od: ji? kulha

Vloženo: 21. 3. 2012 v 8:21

Dobr den,cht?l bych rekonstruovat p?dn prostory a zajmala by m? cena u va firmy na vybetonovn podlah (kari st?,beton a dal sou?sti lit bet.podlahy).Plocha podlah je 140 m2.D?kuji.S pozdravem K.

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 4. 4. 2012 v 6:15

Dobr den,
bohuel neuvdte, v jak lokalit? se stavba nachz, ani p?esnou skladbu podlahy (tlou?ku jednotlivch vrstev tak jak navrhl projektant). Tyto informace jsou pro cenovou kalkulaci nezbytn. Pokud mi tyto informace up?esnte, nejlpe na e-mail, rd pro Vs zpracuji cenovou kalkulaci.

Dotaz od: Ji? Van?ura

Vloženo: 22. 2. 2012 v 15:41

Dobr den, jmenuji se Ji? Van?ura a jmnem mal zednick firmy(party),poptvm prci na rok 2012 a p?padn? i v dalch letech. Zvldme veker zednick prce,dlaby a obklady,zmkov dlaby aj.,zateplen budov v?etn? finln pravy,rekonstrukce budov,vmalby fasd a interir? a dal dokon?ovac prce. P?edem d?kuji za informace ohledn? va spoluprce s nmi. S pozdravem Ji? Van?ura

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 4. 4. 2012 v 6:10

Ven pane Van?uro, d?kuji Vm za nabdku, v sou?asn dob? vak prozatm nepot?ebujeme n tm pracovnk? poslit. Kontakt na Vs si ponechm pro p?pad, e by se situace zm?nila.

Dotaz od: Luk

Vloženo: 2. 11. 2011 v 11:36

Dobr den,
je mon si nechat u Vs ud?lat kalkulaci domu podle naeho ji hotovho projektu a pot jeho realizace? Mme projekt na d?evostavbu, ale rdi by jsme zd?n d?m. P?edem d?kuji za odpov??

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 7. 11. 2011 v 16:36

Dobr den,
samoz?ejm? je to mon. Kontaktujte m? telefonicky a dohodneme se na p?edn podklad?, p?padn? lze podklady v?etn? koment?e zaslat v elektronick podob? (osobn konzultace je ale lep varianta a pro Vs bude rozhodn? informa?n? hodnotn?j). Mte-li zpracovan projekt d?evostavby, bude nutn projektovou dokumentaci upravit nebo ji z v?t ?i men ?sti p?epracovat, to by vak v kontextu ceny stavby nem?lo p?edstavovat zsadn nklady. Vce Vm vak mohu sd?lit teprve a rozsah, proveden a kvalitu zpracovn dokumentace uvidm.

Dotaz od: Richard

Vloženo: 12. 10. 2011 v 19:05

Dobr den, zaujal m? RD ARA u.plocha 83 m2, mm jenom takov dotaz, jestli by bylo mono d?m vid?t v relu. D?kuji za odpov??.

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 20. 10. 2011 v 16:46

Dobr den,
jsem rd, e Vs d?m Ara zaujal. Ji hotov d?m Ara s minimem zm?n oproti typovmu nvrhu je mon vid?t v Netolicch, v Dob?ejovicch u Hosna je pak mon vid?t d?m Ara zv?ten na p?dorysn rozm?r 8x8 m. Mte-li zjem o prohldku n?kterho z dom?, kontaktujte m? telefonicky, mohu se pokusit se stavebnkem dohodnout prohldku. Samoz?ejm? ve vsledku ve zle na jeho v?li, respektujeme soukrom naich klient?.

Dotaz od: Martin Tk?

Vloženo: 19. 9. 2011 v 17:46

Dobr den, stavte i v Pardubicch? RD na kl?, patro, zast. plocha 105m2,Ytong, zahjen jaro 2012. D?kuji!

Odpověď od: Zden?k Kadlec - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 4. 10. 2011 v 21:41

Ven pane Tk?i,
je mon stavbu provst i v Pardubicch. Pot?ebuji znt projekt rodinnho domu (nebo poadovanou vnit?n dispozici a vybaven, pokud mme bt dodavatelem projektu my), abych Vm mohl zpracovat p?esnou cenovou kalkulaci.

Dotaz od: Ladislav Tomko

Vloženo: 24. 2. 2011 v 17:23

Nabidka spoluprace v oblasti plast.oken a prislusenstvi.Za ### Ladislav Tomko,obchodni zastupce.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 13. 3. 2011 v 11:43

Ven pane Tomko,
d?kujeme za nabdku, sice ji pochopiteln? spolupracujeme s dodavatelem plastovch oken a dve?, nebrnme se ale ani nov zajmav spoluprci. Je vak zvykem podobn nabdky spoluprce ?eit osobn sch?zkou, p?padn? v prvn fzi telefonicky ?i e-mailem, tato sekce naeho webu k tomuto nen ur?ena. Odki Vs proto na zmn?n komunika?n kanly. D?kuji za pochopen.

Dotaz od: Vclav Pospichal

Vloženo: 26. 1. 2011 v 14:09

Dobr den mm dotaz zda je vhodn na Ytong Lambda dti 8 cm fas.polystyren na zateplen kvuly uspo?e tepla d?kuji p?edem za v radu

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 6. 2. 2011 v 12:49

Ven pane Pospchale,
uveden skladba konstrukce st?ny nen vhodn, pravd?podobn? by dochzelo ke kondenzaci vodn pry ve zdivu, co by mohlo vst a ke vzniku plsn v interiru. Vhodn nvrh skladby zdiva je kolem projektanta a sou?asn? se zdivem musej bt posouzeny ostatn ?sti tepeln oblky domu (okna, st?echa, podlaha, p?padn tepeln mosty). St?na nen jedin plocha, skrz kterou z domu unik teplo a nebude-li oblka domu posuzovna komplexn?, hroz, e v lepm p?pad? zateplen nep?inese dan vsledek, v horm p?pad? m?e dokonce dochzet k problm?m u ostatnch konstrukc, u kterch na tepelnm odporu konstrukce nebylo p?idno. Z ekonomickho hlediska je pak nesmysl zateplovat zdivo s velice dobrmi tepeln?-izola?nmi vlastnostmi (kterch je vdy dosaeno na kor vlastnost mechanickch), zskte tak drahou st?nu o velik tlou?ce, obecn? je vhodn?j pout zdivo o podobn zatitelnosti p?i men tlou?ce bez ohledu na tepeln?-izola?n vlastnosti a na n?j pak v?t vrstvu izolace.

Dotaz od: Jan D?d

Vloženo: 18. 12. 2010 v 14:35

Sleduji Vae strnky a musm tedy podotknout, e vae ceny se za posledn 3 roky dost zvedli.Je to vinou krize? Pop?, e ano tak mi nejde do hlavy kdo bude schopen si dneska po?dit rodinn d?m okolo 2mil. ......

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 19. 12. 2010 v 21:53

Dobr den,
mte pravdu v tom, e v poslednch letech postupn? dolo k nr?stu cen rodinnch dom?, a to nejen u ns, ale i u konkuren?nch firem. Na nae ceny m vliv ?ada faktor?, p?ed kriz to byl zejmna nr?st cen stavebnch materil? a tlak na navyovn mezd pracovnk? a navyovn cen prce u subdodavatel?, pozd?ji pak tak p?sn?j legislativn poadavky na tepeln?-izola?n parametry dom? a s nimi spojen zm?ny v naem technologickm standardu a tak nov poadavky na rozsah dokument? p?ikldanch spolu s projektovou dokumentac k dosti o stavebn povolen / ohlen stavby. Stavebnictv je jednm z kriz nejvce zasaench obor?, pro?e mnoh stavebn firmy musely ukon?it nebo omezit svou ?innost, nicmn? ceny stavebnch materil? v obdob krize rostly mn? ne p?ed kriz a v n?kterch p?padech dokonce klesaly. Vliv krize na nae ceny je nep?m, kv?li vznamnmu snen mnostv zakzek v oblasti individuln vstavby a tedy i menmu mnostv zrealizovanch staveb je nutn reii firmy i p?es vekerou snahu o optimalizaci proces? promtnout do menho mnostv zrealizovanch zakzek, a tedy promtnout v?t m?rou. Ve vsledku je vak vvoj cen v obdob krize spe stagnac. Nicmn? nemyslm si, e by nae ceny byly vysok, a? u ve srovnn s konkuren?nmi stavebnmi firmami nebo p?i zohledn?n velikosti uitn plochy s cenami byt? v novostavbch a mnohdy dokonce i ve star zstavb?. Ostatn? uvte-li technologick zm?ny vynucen zm?nami legislativy a vliv inflace, k vraznmu naven naich cen vlastn? v?bec nedolo. Problmem je v sou?asn dob? p?edevm vysok nezam?stnanost, opatrnost bank p?i schvalovn novch hypot?nch v?r? a ni kupn sla naich potencilnch zkaznk?.

Dotaz od: Luk Novk

Vloženo: 2. 12. 2010 v 21:04

Dobr den, cht?l bych zv?tit d?m formou p?stavby. Zajmalo by mne na kolik by zhruba stavba v?etn? zkladov desky vyla. Jedanalo by se o jedno mstnost o rozm?rech 6x10 metr?, z kerathermu, plastov okna + nov krovy a st?echa z plen taky p?es cel d?m 12x10. Bylo by to asi 5km od ?eskch Bud?jovic. D?kuji

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 11. 12. 2010 v 9:45

Ven pane Novku,
za p?edpokladu stavby na rovinatm pozemku vychz cena p?stavby v?etn? zklad? a zkladov desky zhruba na 1.470.000,- bez DPH. P?esn stanoven ceny je mon a na zkladn? projektov dokumentace stavby, i tu jsme pro Vs schopni zajistit.

Dotaz od: MARTN FULN

Vloženo: 25. 11. 2010 v 21:51

Dobr den, m?j dotaz zn zda je u vs mon objednat stavbu zkladov desky pro montovan podkrovn d?m o rozn?rech 7x7 m + p?ipojen na st? cca 20 metr? od pte?nho rozvodu. M?ete mi orienta?n? spo?tat cenu? D?kuji

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 11. 12. 2010 v 9:41

Dobr den,
samoz?ejm? to mon je. Cena zkladov desky pro rovinat pozemek a t?du t?itelnosti zeminy 2 nebo 3 vychz zhruba na 122.500,- K? bez DPH. Co se st t?e, zle, kter by se pokldaly, p?edpokldm elekt?inu, vodu a kanalizaci, nevm jestli i plyn a jestli zvl? de?ovou a splakovou kanalizaci nebo zda je v obci jednotn, p?padn? zda de?ov vody budou vsakovny na pozemku nap?. drennm podmokem. Budu-li uvaovat 20 metr? p?pojek elektro, vody a kanalizace (1x), vychz cena na 57.000,- bez DPH.

Dotaz od: Pavel Novotn

Vloženo: 21. 11. 2010 v 9:23

Dobr den
mm zjem o vce informac o projektu domku Taurus s polovalbami.
D?kuji Novotn

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 23. 11. 2010 v 17:33

Ven pane Novotn,
naprojektovat d?m Taurus s polovalbami nen dn problm, ve vizualizaci je st?echa s polovalbami k vid?n u domu Capricorn zde na webu v katalogu. Na cenu projektu ani stavby samotn tato zm?na nem vliv, cenu p?edstavebnch prac i stavby naleznete zde na webu v katalogu typovch dom?, cena samotnho projektu pak ?in 36.000,- K? v?. DPH 20% (v?. porn zprvy, bez Pr?kazu tepeln nro?nosti budovy). Zajm-li Vs cokoliv dalho, zavolejte nebo napite.

Dotaz od: Petra

Vloženo: 3. 11. 2010 v 18:30

Dobr den, cht?la bych se zeptat, je to spravne, kdy pod zak. desku naszpat kamenivo frakce32/63 a na to kamenivo 0/16, a pak beton. Dekuji.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 23. 11. 2010 v 17:21

Dobr den,
obecn? ve v?cech, kter nejsou jasn? patrn z Va projektov dokumentace, neud?lte chybu, pokud se obrtte s dotazem p?mo na jejho zpracovatele. Stavbu je nutno chpat jako komplexn celek, kde na sebe jednotliv dl? ?sti maj vliv a ne vdy je lze posuzovat samostatn?. Nicmn? obvykle se na kamenivo frakce 32/63 u dv p?mo beton.

Dotaz od: Vt Vlek

Vloženo: 22. 10. 2010 v 16:34

Dobr den, cht?l bych se zeptat na aktuln pr?m?rnou cenu za 1 m3 obestav?nho prostoru u stavby rodinnho domu na kl? v p?pad? realizace Va firmou. D?kuji. Vlek

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 6. 11. 2010 v 14:33

Ven pane Vlku,
cena za m3 obestav?nho prostoru nen dobr daj pro porovnn cen stavebnch firem hned z n?kolika d?vod?. Cena za m3 obestav?nho prostoru u malho bungalowu a u velkho dvoupodlanho domu se bude zna?n? liit. Zle t na zvolench technologich (zdc materil, p?padn zateplen, konstrukce stropu) a vnit?nm vybaven. Krom? toho se bohuel nelze spolehnout ani na to, e po?taj vichni projektanti a stavebn firmy obestav?n prostor stejn?, v praxi pak pro jeden a tent d?m budou r?znm projektant?m vychzet r?zn hodnoty obestav?nho prostoru. Doporu?uji Vm neporovnvat cenov? stavebn firmy podle tohoto parametru, s cenou obestav?nho prostoru je mnohdy i ?elov? "kouzleno", aby vychzela na prvn pohled co nejmen. Ve chvli, kdy budete mt ji pom?rn? konkrtn p?edstavu, jak d?m mte v plnu stav?t, rdi Vm zpracujeme cenovou kalkulaci, tot byste m?l poadovat i od konkuren?nch spole?nost a na zklad? t?chto cenovch kalkulac na konkrtn d?m ceny firem posuzovat. Jen tak porovnvte porovnateln.

Dotaz od: Petra N?mcov

Vloženo: 30. 8. 2010 v 13:34

Dobr den,rda bych se zeptala na orient.cenu hr.stavby RD,typ Bungalov 10x12,25m,4+kk+1podkr.mstnost cca 3x3x2,10m.Budova je postavena z Porothermu(40cm),zateplena 17cm tvrzenou p?nou.P??ky Ytong,betonov podlahy.Rozvody v m?di(teplo,elekt?ina a voda)Okna 5tikomorov(fa.RI OKNA)i vst.dve?e.st?echa valbov,krytina KM Beta.M?lnicko,cca 10min dlnice Teplice-Pha. D?kuji za odpov?dN?mcov P.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 9. 9. 2010 v 23:20

Ven pan N?mcov,
m-li d?m v podkrov jednu nebo vce obytnch mstnost, nejedn se o bungalow. Vestavba a odizolovn jedn mstnosti v prostoru p?dy nevychz cenov? o mnoho levn?ji, ne obytn podkrov v cel ploe domu. Nevm, co myslte tvrzenou p?nou na zateplen - m Vmi uvaovan materil n?jak obchodn ozna?en? Do up?esn?n technologie zateplen uvauji polystyren, nicmn? zateplen nen b?n? sou?st hrub stavby, provd se zpravidla jako jedna z poslednch prac. Ze? tlou?ky 40 cm p?i zateplen nen dobr ?een, vsledn tlou?ka st?ny bude 57 cm, co odpovd st?nm starch kamennch staven. Krom? toho, e takov st?na Vm bude sniovat prosv?tlenost interiru (ne vdy dopad sv?tlo kolmo na okno), pro st?nu tto tlou?ky nen d?vod ani z hlediska tepeln?-izola?nho (izolovat bude v tomto p?pad? zateplen, p?nos siln?j st?ny je zanedbateln) ani statickho (s velkou rezervou vyhov zdivo tl. 240 mm). Nezapome?te, e nad silnou st?nu muste postavit st?echu a pod ni zklad, rozhodn? nejde o samotnou cenu cihel. Krom? toho ani p?i slab st?n? Porotherm zdaleka nen ekonomicky nejvhodn?j varianta, zdivo z probetonu (nap?. Ytong) by vychzelo finan?n? znateln? lpe. Rozvody vody v m?di takt nedoporu?uji. Stejn? jako zateplen, ani ?emesla (rozvody topen, elektro, voda, kanalizace) a betonov podlahy (a tedy i tepeln izolace mezi nimi a zkladovou deskou) nejsou standardn? sou?st hrub stavby. Firma RI okna je dle naich informac v konkurzu, ale p?tikomorov okna nejsou problm. Cena stavby v rozsahu a technologickm proveden dle Va specifikace (nen to hrub stavba, spe d?m p?ed okon?ovacmi pracemi) by ?inila p?iblin? 3.000.000,- K? bez DPH, naven spojen se vzdlenost (doprava, ubytovn, stravn) by pak ?inilo 190.000,- K? bez DPH. Volbou vhodn?jch technologi a materil? by bylo mon dostat se cenov? znateln? ne.

Dotaz od: Miroslav Kov?

Vloženo: 27. 8. 2010 v 20:43

Je cena uvedench dom? na kl? v?etn? aspo? zkladnch technologi? Za zkladn cenu, uvedenou je mon se nast?hovat nebo je nutn dokoupit a pokud ano, tak co a v jakch cenovch relacch?

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 29. 8. 2010 v 14:37

Ven pane Kov?i,
d?m na kl? je prakticky p?ipraven k nast?hovn, resp. v cen? je ve krom? kuchy?sk linky, osv?tlovacch t?les (lustr?, bodovek) a nbytku.

Dotaz od: Honza

Vloženo: 25. 8. 2010 v 11:31

Dobr den,
Cht?l bych se zeptat, zda je mon od Vs koupit pouze projekt na stavbu domu, nebo je podmnkou i realizace stavby Va firmou, nebo? chci stavbu domu ?eit svpomoc. V p?pad?, e tato monost je, zajmala by m? cena projektu na d?m Virgo, p?padn? Virgo G. D?kuji

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 29. 8. 2010 v 14:26

Dobr den,
realizace nen podmnkou pro objednn projektu, lze ho objednat i samostatn?, p?p. samostatn? v?etn? zajit?n p?edstavebnch prac. Cena samotnho projektu domu Virgo ?in 23.000,- K? bez DPH (27.600,- K? v?. DPH 20%), cena projektu domu Virgo G je 28.000,- K? bez DPH (33.600,- K? v?. DPH 20%). Dispozi?n zm?ny projektu p?i zachovn nosn konstrukce domu jsou v cen?. Zajistit pro vs m?eme t Pr?kaz energetick nro?nosti objektu, jeho cena ?in 8.000,- K? bez DPH.

Dotaz od: geistova

Vloženo: 20. 7. 2010 v 15:08

dobr den, chtela jsem se zeptat jestli stavite pouze vase typove domy.mam svuj projekt .hruby odhad domu na kli? zastavena plocha 103m.dekuji

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 26. 7. 2010 v 21:03

Ven pan Geistov,
stavme samoz?ejm? i domy dle individulnch p?n ?i podle projekt? jinch projektant?. Bohuel bez znalosti technick specifikace domu (zdivo, st?en krytina apod.) a msta stavby nelze cenu domu s rozumnou p?esnost ani odhadnout, zejmna v p?pad?, e d?m neprojektujeme my, tzn. nevme jak dalece se bude liit od naeho technologickho standardu. V takovm p?pad? by bylo nejlep, mte-li ji zpracovan sv?j vlastn projekt, nm tento zap?j?it ke zpracovn p?esn cenov kalkulace.

Dotaz od: Roman

Vloženo: 13. 7. 2010 v 17:18

Dobry den, mam dotaz neschanite do vasi firmy instalatery nebo sadrokartonare?

Odpověď od: Archeus CB s.r.o

Vloženo: 15. 7. 2010 v 21:32

Dobr den,
momentln? nehledme pracovnky t?chto profes.

Dotaz od: Hana Blilov

Vloženo: 22. 6. 2010 v 21:06

Dobr den,
mm v myslu v letonm roce rekonstruovat chatu u rybnka Dvo?it? v blzkosti Lomnice nad Lunic. Pot?ebovala bych poradit, eventueln? rekonstrukci provst. Bylo by mon domluvit s Vmi na za?tek ?ervence sch?zku p?mo na mst??
S pozdravem
Hana Blilov

Odpověď od: Archeus CB s.r.o

Vloženo: 15. 7. 2010 v 21:29

Ven pan Blilov,
nen problm ani se sch?zkou a konzultac ohledn? rekonstrukce chaty, ani s jej p?padnou nslednou realizac. Navrhn?te (nejlpe e-mailem) alespo? dva mon termny nebo ns kontaktujte telefonicky.

Dotaz od: Naty

Vloženo: 7. 6. 2010 v 16:40

Dobr den,
m?ete uvst hrub odhad ceny stavby RD 167 m2 cihla, p?zem, patro, 1 mstnost (garsonka) na pultov st?ee. ?een: 5+kk ve standardu? D?kuji, Naty

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 13. 6. 2010 v 13:23

Dobr den,
neuvdte msto stavby, uvauji tedy t?snou blzkost ?eskch Bud?jovic. Cena takovho domu by se m?la pohybovat kolem 5 milion? K?. Jde samoz?ejm? o hrub odhad, up?esnit cenu lze a na zklad? alespo? nvrhu p?dorys? a podoby domu.

Dotaz od: Josef Brabec

Vloženo: 7. 6. 2010 v 14:37

Dobr den,rd bych se zeptal na orienta?n cenu s Dph Typovho domu VirgoG 4+1s gar v Malontech. D?kuji Brabec

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 13. 6. 2010 v 13:15

Dobr den,
cena domu Virgo G dle katalogu ?in 2 365 000 K? v?. DPH, vcenklady spojen s dopravou pro Malonty a tento d?m ?in 123 750 K?, celkov cena tedy vychz na 2 488 750 K?.

Dotaz od: kristna Srpov

Vloženo: 31. 5. 2010 v 11:54

Dobr den, stavte i v Praze?

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 13. 6. 2010 v 13:11

Dobr den,
ano, stavme i v Praze. Cenov naven pro Prahu (doprava/ubytovn/stravn) je uvedeno v podrobnch informacch kadho typovho domu.

Dotaz od: Miloslav Borovka

Vloženo: 11. 5. 2010 v 15:07

Dobr den, je mi 16 let, jsem studentem 1. ro?nku na St?edn pr?myslov kole stavebn a hledm letn brigdu. Chci se zeptat, zda hledte na lto n?jak brigdnky ?i nikoli. D?kuji.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 15. 5. 2010 v 17:23

Dobr den,
prozatm to vypad, e pro letoek budeme mt dostatek kmenovch pracovnk? a seznn pracovnky najmat nebude nutn. Pokud by se situace zm?nila, budu Vs kontaktovat, prozatm to vak nep?edpokldm.

Dotaz od: Vclav Pospichal

Vloženo: 8. 5. 2010 v 6:50

Dobr den p?eji mam dotaz a to takov e jestly mm pouit na zateplen fasady polystyren ?i multipor od Ytongu ,mam st?ny z ytongu lambda 37,5 chci mit RD na sposob nizkoenerget., nebo pasivn dum, mm, okna 3 sklo 6 komor z tep. vlokou, dle podkrov mam izolaci 28 cm + reflexni alu folii ,dle okolo oken ve vnit? jsem dal 3 cm polyst. do podlahy jsem dal 10 cm polyst. a proto se ptam co dt na fasdu ?i to nebo ono d?kuji za Va radu

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 15. 5. 2010 v 16:58

Dobr den,
v prvn ?ad? - technologii a tlou?ku zateplen domu by m?l ur?it projektant ve spoluprci s autorizovanou osobou zpracovvajc pr?kaz energetick nro?nosti budovy, nerespektovnm nvrhu projektanta se vystavujete riziku problm? p?i kolaudaci stavby. Tyto osoby maj ur?it skladbu konstrukc tak, aby vechny prvky tepeln oblky budovy byly v maximln mon m?e v rovnovze. Nezle pak pouze na skladb? jednotlivch konstrukc, ale tak jejich ploe a orientaci v??i sv?tovm stranm. Vmi specifikovan konstrukce jsou pom?rn? dob?e zvolen s ohledem na pom?r cena / uitn hodnota, myslm, e p?i vhodn? zvolenm zateplen byste nem?l mt problm doshnout parametr? nzkoenergetickho domu (snad mon jen t izolace stropu / st?echy mohlo bt o pr centimetr? vce). Osobn? tedy rozhodn? doporu?uji zateplit, tlou?ku zateplen by m?l stanovit projektant ?i jin odbornk vpo?tem (s ohledem na rosn bod to nen vhodn podce?ovat). Zda si vyberete jako izola?n materil polystyren ?i Multipor je na Vs, d?leitmi parametry jsou m?rn tepeln odpor materilu, mechanick odolnost a cena, p?i?em optimln pr?nik t?chto parametr? je individuln a nelze jednozna?n? stanovit, co je lep.

Dotaz od: Johannes Withaker

Vloženo: 30. 4. 2010 v 13:45

Dobry den,

rad bych se zeptal na orientacni cenu hrube stavby dvoupatrove budovy s obdelnikovym pudorysem 20 x 10 metru a s vyskou stropu v prvnim patre 4 a ve druhem 3 metry. A dale oddelena, kruhovita, tripatrova vez s prumerem 6 metru spojena s budovou \"vzdusnym mostem\" a sice vedenym z druheho patra budovy do druheho patra veze. Vzdalenost mezi vezi a budovou by byla 5 metru.

Predem dekuji za odpoved,

JW

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 15. 5. 2010 v 16:49

Dobr den,
hrub odhad stavby dle Va zevrubn specifikace je:
cena na kl? 10 306 800,- K? bez DPH
hrub stavba 5 668 740,- K? bez DPH
Sazba DPH zvis na ?elu stavby (zda p?evn? bytov / nebytov ?ely, zde p?edpokldm spe komer?n objekt, tedy DPH 20%), cenu stavby samoz?ejm? dle ovliv?uje jej umst?n, resp. vzdlenost msta stavby od sdla na spole?nosti a jej vybaven a konkrtn technick proveden.

Dotaz od: Zden?k Kulek

Vloženo: 27. 4. 2010 v 10:51

Dobr den, po nvt?v? Vaich www jsem nael stejn projekty RD i na www.#########.cz Mm dotaz zda je to shodn a cenov rozdly jsou jen z d?vodu pouitch materil??
Z. Kulek, ?slav.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 28. 4. 2010 v 11:58

Ven pane Kulku,
obsah odkazovanch strnek ns velice p?ekvapil, jeliko nmi nabzen domy jsou nam dlem a dn jin stavebn spole?nost od ns nedostala souhlas k jejich nabzen ?i stavb? s vjimkou stavby podle od ns zakoupench projekt?. S odkazovanou firmou nemme nic spole?nho a dote? jsme o jej existenci v?bec nev?d?li. Proto ani nevme nic o systmu tvorby cen tto firmy, pouitch materilech apod., byly vak ji podniknuty kroky sm??ujc ke staen naich materil? z nabdky tto spole?nosti.
V zsad? nemme problm s tm, kdy se n?jak stavebnk z druhho konce republiky p?i tvorb? nvrhu domu inspiruje naimi typovmi domy, aby si vak n?kdo zaloil podnikn na vykrdn ciz prce, to povaujeme za naprosto nep?ijateln.
Z Vaeho dotazu jsem odstranil odkaz na web on firmy, nepovauji za vhodn zve?ej?ovat zde adresu webu konkuren?n spole?nosti, obzvlt? ne takov, kter se nett podobnch obchodnch praktik. Za upozorn?n Vm velice d?kujeme.

Dotaz od: Stachov Petra

Vloženo: 29. 3. 2010 v 20:28

Dobr den, rda bych se zeptala zda domy, kter jste postavili nebo stavte jsou schopny zskat dotaci Zelen sporm jako energetick pasivn d?m? Uvaujeme o stavb? domu a rdi bychom vyuili dotace. D?kuji.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 8. 4. 2010 v 12:59

Ven pan Stachov,
dota?n program Zelen sporm je s ohledem na dobu vstavby rodinnho domu relativn? ?erstv zleitost, zrove? poptvky ohledn? stavebnch prac v rmci tohoto dota?nho programu se tkaj spe prav starch objekt? ne novostaveb, kde jsou podmnky pro p?iznn dotace p?sn?j. Nae momentln zkuenosti i celorepublikov statistick daje podporuj mou domn?nku, e vstavb? nzkoenergetickch a energeticky-pasivnch dom? je v?novna nedostate?n pozornost, a to jak na stran? stavebnch firem, kter nevhaj za nzkoenergetick d?m ozna?it prakticky cokoliv, tak na stran? stavebnk?, kte? se sna za kadou cenu uet?it, p?estoe nvratnost investice do skute?n? nzkoenergetickho domu nebo energeticky pasivnho domu nemus bt dlouh. Tedy - nzkoenergetick nebo energeticky-pasivn d?m takov, aby bylo mono dat o dotaci, jsme schopni postavit, v takovm p?pad? je nezbytn konzultace s odbornkem na stavebn fyziku ji ve fzi nvrhu domu, co umme. D?m s parametry odhadovanmi na hranici nzkoenergetickho a energeticky pasivnho domu jsme stav?li jeden, p?esn hodnoty m?rnch tepelnch ztrt nejsou znmy, jeliko v t dob? dota?n program Zelen sporm neexistoval a p?esn hodnoty nebyly sledovny. Zkuenosti s provd?nm stavench prac pro adatele o dotaci z programu Zelen sporm tak mme, jednalo se vak o pravy na starm objektu (zateplen a souvisejc prce). Obecn? jsme tedy schopni Vaemu poadavku bez problmu vyhov?t.

Dotaz od: Pospichal Vclav

Vloženo: 26. 2. 2010 v 9:41

Dobr den p?eji rd bych zjistil jaka je nejlep metoda omitani vnit?nich st?n a to z ytongu ,d?kuji za vai radu.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 7. 3. 2010 v 8:39

Dobr den,
stejn? jako vude ve stavebnictv, i zde je vhodn dret se technologickho postupu doporu?enho vrobcem. Standardn postup je Ytong nathnout lepidlem a vloit sklotextiln s?ku (perlinku), doporu?ujeme lepidlo Cemix Standard pro vlhkost nenamhan mstnosti, do kuchyn a koupelen lepidlo Cemix Gres nebo Cemix Flex.

Dotaz od: Stinkov

Vloženo: 15. 2. 2010 v 12:17

Dobr den, rda bych zjistila pr?m?rnou cenu za rekontrukci panelovho 2+kk o rozm?rech 43 m2. Jednalo by se vm?nu umakartovho jdra, vm?na oken, nov podlahy, rozvody el.energie, p?prava na kuchy?skou linku. Nejedn se mi o p?esnou cenovou nabdku. Zji?uji pr?m?rnou cenu, za kterou se d takovto rekonstrukce po?dit.

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 24. 2. 2010 v 22:46

Dobr den,
cena vybourn umakartovho jdra a jeho nahrazen jdra zd?nm v?etn? zhotoven rozvod?, sanity, podhledu a keramickch obklad? je samoz?ejm? zvisl na velikosti koupelny a WC, pouitch vrobcch a cen? obklad? a dlaeb, obecn? ceny obvykle za?naj na hranici 130.000,- K? bez DPH 10%. Vm?na oken op?t zvis na jejich po?tu, velikosti, proveden a ploe vyzdvanch meziokennch vloek a krom? toho tak na tom, v jakm pat?e je vm?na provd?na. Tak zle, zda se jedn o byt s balkonem ?i bez balkonu. U bytu 2+kk lze p?edpokldat cenu okolo 55.000 K? bez DPH 10%. U bytu drustevnho budete pro takovou vm?nu pot?ebovat souhlas drustva, u bytu v osobnm vlastnictv zle na stanovch sdruen vlastnk?. V obou p?padech je vak preferovno m?nit okna pro cel d?m ?i vchod najednou - m to logiku i z finan?nho hlediska (leen, spora rei a dopravy na zakzce v?tho rozsahu). Nov podlahy, rozvody elektro a p?pravu pro kuchy?skou linku je t?k i t?eba jen odhadnout, nap?. plovouc podlahu je mon poloit na p?vodn linoleum, pokud chcete jin linoleum ?i PVC, je nutn p?vodn, zpravidla lepen, odstranit, co je velice pracn a tedy i pom?rn? drah. Rozvody elektro zle, zda v celm byt? nebo jen v dot?ench ?stech, v p?pad? kompletn vm?ny drkovn celho bytu do panelu op?t nen levn (ani rychl ?i tich) zleitost. Veker ceny Vm rdi up?esnme po up?esn?n specifikace prac, prozatm je doufm informace v tomto rozsahu dostate?n.

Dotaz od: Andrea Vosejpkov

Vloženo: 29. 1. 2010 v 12:37

Dobr den,
lb se mi V projekt na d?m Virgo 4+1. Je mon si od vs tento projekt koupit? Jak je jeho cena a lze nsledn? provd?t stavu z plench cihel? Hrubou stavbu bychom stav?li sv pomoc, je mon na dl? prce se nsledn? domluvit s Vmi? D?kuji S pozdravem
Vosejpkov Andrea

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 5. 2. 2010 v 17:11

Dobr den,
projekt RD Virgo zakoupit lze, vte-li dop?edu, e plnujete stav?t z plench cihel, je vhodn ji projekt vypracovat na cihlu (cihla mus mt v?t rozm?r ne Ytong, aby splnila tepeln?-izola?n normy, pak by se z cihly podle projektu na Ytong sloit? stav?lo, rozm?ry by bylo nutno p?epo?tvat, co vede k chybm atd.). Cena projektu RD Virgo ?in 25.000 K? bez DPH, pr?kaz energetick nro?nosti budovy (mte-li o n?j t zjem, od lo?ska k dosti o stavebn povolen ?i ohlen stavby povinn) dalch 8.000,- K? bez DPH. Tak Vm m?eme nabdnout vy?zen stavebnho povolen v?. vech nleitost, m??en radonovho indexu pozemku, geodetick zam??en atd., pak by platila cena kompletnho bal?ku "P?edstavebn prce" na strnce s podrobnostmi o domu Virgo.
Stavba hrub stavby svpomoc a dokon?en se stavebn firmou v zsad? mon je, je to vak netypick a obn to p?inejmenm komplikaci z hlediska zruk (nebyl-li p?i hrub stavb? sprvn? dodren stavebn postup ?i nebyla-li prce provedena dostate?n? kvalitn?, m?e dojt nap?. k trhlin? na tucch, p?i?em je bez zna?nch zsah? do konstrukce stavby prakticky nemon zjistit, zda je to chybou hrub stavby, ?i proveden finlnho povrchu). Krom? toho p?i svpomocn realizaci hrub stavby muste mt ze zkona autorizovan stavebn dozor (a stavebnmu ?adu toto doloit ji p?ed stavbou a nsledn? prohlenm autorizovan osoby ke kolaudaci), dky ?emu je (v kombinaci s nkupem stavebnch materil? ve 20% sazb? DPH a bez slev ?i s minimln slevou) spora oproti dodvce hrub stavby stavebn firmou zpravidla minimln.
?ast?j je p?pad, kdy klient postupuje obrcen?, tj. hrubou stavbu si nech postavit od firmy, dky ?emu dostane materil s 10% DPH, d?m je rychle pod st?echou a osazen okny a dve?mi a dokon?ovac prce provd svpomoc nebo svpomoc kombinuje s najmnm ivnostnk?. V principu vak ani Vmi zamlen postup nen nemon, jeho ekonomick vhodnost je vak p?inejmenm sporn.

Dotaz od: Ku?erov

Vloženo: 27. 1. 2010 v 18:50

Dobr den pane Kadleci, chci se zeptat, zda d?lte i rekontrukci byt? - od vm?ny oken, podlahy, dve? a po bourn, zazd?n, zateplen atd...? a pokud bych Vm poslala plnek bytu + fotografie stvajc, zda byste byl schopen odhadnout +- cenu rekonstrukce, ne byste to vid?l fyzicky? D?kuji Ku?erov

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 5. 2. 2010 v 16:03

Dobr den,
d?lme pochopiteln? i rekonstrukce byt?, avak zateplen jednoho bytu (je-li sou?st bytovho domu) je neobvykl a v praxi se neprovd (nebo jste m?la namysli rekonstrukci rodinnho domu?). V realizaci ostatnch uvd?nch prac nen problm ani v p?pad? bytu. Dle plnu bytu a dob?e popsanho rozsahu prac lze p?iblinou kalkulaci ud?lat, mnohem lep vak je p?ed po?tnm byt vid?t - rekonstrukce nen novostavba, je nezbytn uvit a respektovat stav a druh stvajcch konstrukc a od n?ho odvjet technick ?een rekonstrukce. Kontaktujte prosm telefonicky ing. Kadlece (sekce Kontakt) ohledn? p?padn osobn sch?zky. Za zven t stoj proveden rekonstrukce v souladu s podmnkami dota?nho programu Zelen sporm.

Dotaz od: N. Syvulya

Vloženo: 25. 1. 2010 v 19:06

Dobr den
Cht?la bych postavit cyhlov zahradn domek o rozm?rech 4m*6m jak by byla p?iblin cena prce a jak dlouho by to trvalo?
D?kuji

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 5. 2. 2010 v 15:55

Dobr den,
pouh p?dorysn rozm?r zahradnho domku bohuel pro p?esn stanoven ceny nesta?, zle na lokalit?, kde by se stavba provd?la, na proveden (jak st?echa, zda opravdu rad?ji cihlu ne Ytong, pop?. cihlu od jakho vrobce), event. podlanosti. Ptte se na cenu prce - opravdu poptvte jen prci, bez dodvky materilu? Bude do zahradnho domku p?ivedena voda, elekt?ina apod.? Doporu?uji Vm sjednat si osobn sch?zku a probrat konkrtn technick proveden stavby, od toho se odvj cena.

Dotaz od: Petr Fo?t

Vloženo: 17. 1. 2010 v 22:10

Dobr den
V tomto roce bychom cht?li zahjit vstavbu RD na pozemku v Karlovch Varech. Projekty Vaich RD na kl? ns v celku zaujali a proto se chceme touto cestou informovat, zda Vae spole?nost je schopna a ochotna stav?t v tomto regionu a jak jsou nklady na dopravu a ubytovn. Jedn se nm konkrtn? o d?m CAPRICORN G. V tabulce p?platk? je orienta?n cena za dopravu a ubytovn 467.800,-K? ve vzdlenosti cca 160km . tato cena je reln i pro n region?
D?kuji

S pozdravem Petr Fo?t

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 21. 1. 2010 v 21:00

Dobr den,
vzdlenost z ?. Bud?jovic do Karlovch Var? je dle www.mapy.cz cca. 217 km, tedy podstatn? vce ne 160 km uvd?nch pro Prahu. Prv? on?ch 160 km je zhruba mezn vzdlenost, na jakou lze stavbu bez problm? dozorovat a prun? reagovat na p?padn komplikace, to vak v Karlovch Varech ji nelze. Pokud Vs zaujaly nae projekty, m?eme Vm dodat projektovou dokumentaci stavby a samotnou realizaci m?ete zadat stavebn firm? z Vaeho okol.

Dotaz od: Aneta Neset

Vloženo: 1. 1. 2010 v 20:13

Dobr den,cht?la bych se zeptat na proveden stavby v Rakousku va firmou,zda je tov?bec mon a finan?n? vhodn. D?kuji Nesetov

Odpověď od: Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 16. 1. 2010 v 10:34

Dobr den,
realizace v zahrani? mon je, finan?n (ne)vhodnost zvis stejn? jako p?i realizaci v ?R na vzdlenosti msta stavby od ?eskch Bud?jovic. Se vzdlenost vznikaj nklady na dopravu, pop?. ubytovn, v p?pad? Rakouska jsou tyto jet? vy z d?vodu draho ubytovn, administrativy apod. Tzn. skute?n? zle na p?esnm mst? stavby, velikosti a proveden domu apod.

Dotaz od: V.Neto?n

Vloženo: 7. 12. 2009 v 15:29

Mm zjem vm?nu oken u rodinnho domu,cht?l bych cenovou kalkulaci.akce se sttn dotac,d?kuji

Odpověď od: t?pn Zelman - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 8. 12. 2009 v 17:15

Dobr den,
kalkulaci na vm?nu oken v RD Vm rdi zpracujeme, pro proveden kalkulace pot?ebujeme znt mnostv, rozm?ry a proveden oken, kter maj bt m?n?na. Podmnky pro podn dosti o dotaci jsou k nalezen na strnkch http://www.zelenausporam.cz

S pozdravem

t?pn Zelman

Dotaz od: Miroslav Buek

Vloženo: 16. 11. 2009 v 9:15

Dobr den,
mm p?edb?n zjem o hrubou stavbu Vaeho RD Taurus.
Stavebn pozemek je v Mnku pod Brdy.
Realizace stavby v pr?b?hu roku 2010. / po domluv?. /

Miroslav Buek

Odpověď od: t?pn Zelman - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 25. 11. 2009 v 12:15

Ven pane Buku,
p?i letonch cench vychz realizace RD Taurus v hrub stavb? na 1.181.026,- K? v?. DPH, doprava a ubytovn pro hrubou stavbu v Mnku pod Brdy pak ?in 182.000,- K? v?. DPH. Ceny pro realizaci v p?tm roce dosud nejsou pevn? stanoveny, obvykle je stanovujeme a zve?ej?ujeme zhruba v polovin? prosince, vznamn naven cen pro p?t rok vak neo?ekvm. Nezmi?ujete se, zda byste m?l zjem i o kompletn p?edstavebn prce (projekt, pr?kaz energetick nro?nosti budovy, m??en radonu, vy?zen stavebnho povolen / ohlen stavby), jestlie ano, p?edpokldm, e s nejv?t pravd?podobnost bude pro p?t rok platit cena t?chto slueb aktuln? uveden v katalogu.

S pozdravem

t?pn Zelman

Dotaz od: Filip Jnsk

Vloženo: 10. 10. 2009 v 17:11

Dobr den,
d?lte i projektovou dokumentaci ? Pokud ano, za kolik?
dky s pozdravem FJ

Odpověď od: t?pn Zelman - Archeus CB s.r.o.

Vloženo: 12. 10. 2009 v 11:45

Dobr den, projektov dokumentace samoz?ejm? zhotovujeme, cena projektu zle na podob? a velikosti domu, u dom? obvyklch proveden a velikost se cena projektu obvykle nachz v rozmez 20.000,- K? a 35.000,- K?.

S pozdravem

t?pn Zelman

© 2006-2024 ARCHEUS CB s.r.o. - Rodinné domy na klíč České Budějovice, Zateplení domů České Budějovice, Napsali o nás, Blog

Created by Zelman